Service
De Helpdesk is te bereiken per mail: helpdesk@giliamautomatisering.nl Wij verlenen support: per mail: helpdesk@giliamautomatisering.nl per telefoon op afstand (met teamviewer) Ons streven: antwoord binnen 24 uur. Voor support op locatie en voor hulp die valt buiten het kader van support en onderhoud berekenen wij ons uurtarief. Met onze software "koopt" u tevens onze service: - brede bereikbaarheid (ook 's avonds) - snel antwoord - reële en markgerichte tarieven, die door zzp'er en kleinbedrijf worden begrepen. - eigen programmaontwikkeling: we kennen onze software door en door. - voordelige tarieven voor support en onderhoud (zie bij: Bestelling). - en: onze software is service op zich: pure eenvoud. Daar word je blij van! INSTRUCTIEBSTANDEN * KORTE INSTRUCTIE WERKING DENDRONDATA * instructie toevoegen imagcode en plantnamen in codelijst * instructie verwijderopties in Dendrondata * instructie instellen sensoren Citizen CLS(P)621 tbv Plant Passport |