Service

De Helpdesk is te bereiken per mail: helpdesk@giliamautomatisering.nl

Wij verlenen support:  per mail: helpdesk@giliamautomatisering.nl

                                    per telefoon

                                    op afstand (met teamviewer)

Ons streven: antwoord binnen 24 uur.

Voor support op locatie en voor hulp die valt buiten het kader van support en onderhoud berekenen wij ons uurtarief.

 

Met onze software "koopt" u tevens onze service:

- brede bereikbaarheid (ook 's avonds)

- snel antwoord

- reële en markgerichte tarieven, die door zzp'er en kleinbedrijf

  worden begrepen.

- eigen programmaontwikkeling: we kennen onze software door en door.

- voordelige tarieven voor support en onderhoud (zie bij: Bestelling).

- en: onze software is service op zich: pure eenvoud.

  Daar word je blij van!

INSTRUCTIEBSTANDEN

* KORTE INSTRUCTIE WERKING DENDRONDATA

* instructie toevoegen imagcode en plantnamen in codelijst

* instructie verwijderopties in Dendrondata

* instructie instellen sensoren Citizen CLS(P)621 tbv Plant Passport