Meldinstructie

Meldinstructie

Signaleert u een probleem/fout in Dendrondata?

Volgt u dan svp de volgende stappen:

1.Sluit het programma af en noteer de tijd waarop u dit doet. Waarom? Omdat elke keer als u het programma afsluit, een backup wordt aangemaakt.

Als u de tijd noteert, is het voor ons gemakkelijk deze backup te downloaden en vervolgens uw probleem te screenen.

2. Maak een screenshot, waarmee u het probleem in beeld brengt. Handig hiervoor is het Knipprogramma, standaard in Win10 aanwezig.

Naast het Windowssymbool (links onderin uw scherm) bevindt zich een Vergrootglasbutton. Klik hierop en tik in: Knipprogramma.

Klik op Nieuw als het programma zich heeft geopend. Selecteer een gedeelte van uw scherm. Klik op: Bewerken en vervolgens op Kopiëren.

Hierna kunt u het geseclteerde gedeelte in uw mail plakken (met Ctrl/V)  Zo kunnen wij zo nauwkeurig mogelijk zien, wat wordt bedoeld.

3. Graag aangeven: Relatie/ Ordernummer/Documentnummer, indien van toepassing.